Kirjassa on mielestäni kolme keskeistä juonenkäännettä.
Ensimmäinen juonenkäänne on, kun HP saa kutsun Peliin, joka tapahtuu Märstan lähijunassa. Ensin HP luulee juttua kaverin jekuksi, kunnes tajuaa ettei se ole huijausta.
Toinen käännekohta on se, kun HP joutuu ulos Pelistä, rikottuaan sääntöä numero yksi. Kun hän jää poliisille kiinni tehdessään tehtävää Rebecca suostuttelee hänet kertomaan totuuden.
Viimeinen käännekohta on kirjan lopussa. HP on juuri kutsuttu takaisin Peliin ja hänellä on edessään viimeinen tehtävä. Palkintona odottaa 25 000 pistettä ja mainetta ja kunniaa. Kun Peli kuitenkin rikkoo heidän sopimustaan, HP päättää näyttää Pelinjohtajalle missä hänen rajansa menee. Ja sen rajan ylittäminen aiheuttaa Pelille suuren takaiskun.
Emilia Turkia
Teksteistä huomaa, että kirja on luettu. Kiinnitin huomiota siihen, että osasit hyvin samaistua päähenkilön tunteisiin. Se on mielestäni tärkeä taito kirjaa lukiessa. Kerroit selkeästi kirjan kertojasta, osasit perustella kirjan nimeä ja olit selvästi keskittynyt lukemiseen. Teksteistä huomasi, että olit käyttänyt aikaa niihin.